איך חושב פייסבוק?


איך עושים את זה נכון ומגיעים ללקוחות שלכם ברשת החברתית אליהם?

זה לא סוג ,צוקרברג המציא את הפייסבוק ושינה את החברה

שיווק זאת לא מילה גסה לחשוב ולהתנהג כמו משווק זו תכונה חשובה עבור מי שרוצה להטיס את העסק שלו

ללמוד איך לעשות זאת דרך פייסבוק, זו השקעה שיכולה לעזור לך בעתיד לשפר את העסק שלך ובעיקר 

את חשבון הבנק

?איך חושב פייסבוק

דמיינו בניין משולש שהבסיס שלו הוא שלושה קדקודים מרכזיים

"קודקוד ראשון "אנשים

לאן שלא מסתכלים היום רואים אנשים מחוברים ל נייד שלהם

מחוברים כדי לדבר עם חברים

כדי להכיר אנשים חדשים

כדי להתעדכן בנעשה בעולם

כדי למכור

כבעלי עסק חשוב להבין שאתם פונים לאנשים אמיתיים

אנשים שזקוקים לשירות או למוצר שלכם

ככל שתתאימו את התוכן שלכם ללקוחות שלכם ולסיפור חיים שלהם 

 תקבלו יותר מעורבות 

בעמוד שלכם וחשיפה

. הכוח של פייסבוק נשען על העובדה שזו רשת חברתית מבוססת משתמשים

לכן אתם, החברים הכי טובים שלכם ומנהל הבנק שלכם רואים תוכן שונה בפייסבוק 

בהתבסס על מי שאתם והפעילות השונה שלכם 

עם פייסבוק אתם יכולים להגיע לקהל שלכם באופן מדויק, ליצור קהל דומה לקהל שבחרתם ולקבל תובנות מי הוא הקהל  ואיך הוא מתנהג

 בדרך זו פייסבוק נותנת לך, את הכוח לא רק להבין את התנהגות קהל היעד שלך ואת תחומי העניין שלו אלא גם ליצור מודעה ייחודית רק להם וכך להגדיל את האפקטיביות של המודעה

קודקוד שני עולמות חדשים

?כמה פעמים ביום אתם נכנסים לפייסבוק

למה בעצם אתם עושים זאת? על מנת לגלות מה חדש

פייסבוק הפך להיות "הספסל השכונתי" שבו אנחנו מתעדכנים לגבי החיים של החברים שלנו והחברים שלהם

לראות מי התחתנה? מי התגרשה? לצחוק ולפעמים סתם לבהות כמה שניות בסרטון על כלבלבים חמודים

כבעלי עסקים  בפייסבוק אתם חייבים להבין את הכוח וההזדמנות שנוצרה בשינוי הזה עם הכניסה של הרשתות החברתיות לחיים שלנו

.אתם צריכים להכיר את הגולשים שלכם כל כך טוב כדי לספק להם תוכן מעניין וייחודי

תוכן שמתאים בדיוק לקהל שקורא אותו כך שאותו גולש לא יוכל להתעלם מהתוכן שלכם


קודקוד שלישי לחשוב כמו פייסבוק

זה להבין את דפוס החשיבה של הגולשים שלך וליצור להם תוכן המותאם בדיוק בשבילם שיוביל אותם לאן שאתה כבעל עסק רוצה

לחשוב כמו פייסבוק זה להבין שהתוצאה שלכם היא מספרית ולא הערכות או הנחות וניתן למדוד ולשפר