איך לפרסם בקבוצות?


איך ניתן לפרסם בקבוצות בלי להרגיז אף אחד?

קבוצות ברשת החברתית זה מקום מעולה לפרסם את העסק שלך 

אבל צריך לדעת איך לעשות זאת בחכמה על מנת לא להרגיז אף אחד.

תחשבי שקבוצה היא כמו הסלון הפרטי בבית שלך

את מנקה, מטפלת ,מטפחת , שמה תמונות יפות , משקיעה בעיצוב


ואז נכנס מישהו שאת לא מכירה ועושה לך בלגן בסלון,

שם רגליים על השולחן ....

מממממ לא נעים

אף אחד לא אוהב שעושים לו בלגן

אף אחד לא מת על זה שלא מתייחסים אליו בבית שלו

ככה בדיוק מרגישים מנהלי קבוצות

כשבעלי עסקים באים "לסלון" שלהם

זורקים את הפרסום העסקי  ויוצאים


מנהלי קבוצות משקיעים המון זמן ותשומת לב בטיפוח הקהילה שלהם ולכן רובם לא מאשרים פרסום באופן ישיר או עקיף.

לפרסם בקבוצות של אחרים בלי לשאול את מנהלי הקבוצה גורם יותר נזק מתועלת!


 אם תחשבי על זה רגע הם גם לגמרי צודקים

ולמה? כי הם לא מעוניינים שהקהילה שלהם תהפוך ללוח מודעות

והם גם יודעים שהפרסום האגרסיבי הזה לא מביא לקוחות ובעיקר פוגע להם בקהילה.

מצד אחד יש קבוצות עם אלפי חברים וזה לגמרי מפתה

מצד שני מנהלי הקבוצות לא מאפשרים ובצדק.


אז איך ניתן בכל זאת לפרסם בלי להרגיז אף אחד ואפילו לגרום לזה שיחבבו אותך?


📌 תראי שאכפת לך מהקבוצות שבהן את נמצאת 

היכנסי לפחות פעם ביום לקבוצות שבחרת והראי אכפתיות. 

מה הכוונה? תגיבי לשאלות, תביעי דעה, תשתפי מהניסיון המקצועי שלך.


📌תהפכי את העדשה, 

במקום לכתוב על העסק שלך תכתבי על הלקוח שלך ועל האתגרים שאת פותרת לו. 

לדוגמה אם את מאמנת אישית תני "קייס סטדי" תכתבי בצורה סיפורית ומעניינת על מקרים ואתגרים שהלקוחות שלך נתקלים בהם ואיך אפשר לצמוח מהם.

📌שימי את הלקוח שלך במרכז ולא את העסק שלך.

 כדי להגדיל את מאגר הלקוחות שלך, הלקוח שאת רוצה 

צריך להכיר אותך ובעיקר לסמוך עלייך שאת יכולה לעזור לו. 

תני לו מהידע שלך, ככל שתתני יותר יכירו אותך יותר.

אל תחששי לתת ולשתף מהניסיון שיש לך כבעלת מקצוע ,זה רק יגרום ללקוח שלך לחבב אותך יותר 

ולהבין שאת הכתובת הנכונה.


📌תתמידי

ככל שתתמידי ותגלי מעורבות ואכפתיות יזהו אותך יותר כמומחית בתחום שלך והאפשרות שיתייגו אותך בשאלות בתחום שלך גדולה הרבה יותר. 

כאשר מתייגים אותך כבעלת מקצוע בפוסטים שונים את נתפסת כמומחית בפני הגולשים שהם לקוחות פוטנציאלים של העסק שלך.  

📌כתבי בצורה סיפורית מעניינת וחודרת לכל לב 

זכרי אנשים עושים עסקים עם אנשים ואנשים לא אוהבים שמוכרים להם אבל הם אוהבים מאוד סיפורים שנכנסים ללב . 

תהפכי את העסק והעיסוק שלך לסיפורים שאנשים אוהבים לקרוא.

אם יש לך שאלות בתחום הסטורינלינג (כתיבה סיפורית)

 ברשתות החברתיות


אני כאן , אשמח לעזור.


נ.ב 

כתוב בלשון אישה מתאים לשני המינים ללא הבדל 😊