1 דקות קריאה
מה מחפש הגבר המודרני?

מתן מענה לצרכיו הרגשיים של הגבר המודרני

הגבר המודרני מתמודד עם עולם רגשי שמתעורר ומתרפע יותר משידורגו. במערך החיים המהירים והמורכבים של היום השלושים, גברים מתחילים להתעורר לצורך לגעת רגשית בעצמם ולהשתחרר מן הקשר התרבותי הדומיננטי שהשסע בין מהו זה להיות גבר ולמה אנחנו כאבים.

תפקיד הגבר במסגרת המשפחה והחברה השתנה במשך השנים. התחייבותו הכלכלית לאושר המשפחתי הפכה לקטע חיוני מאוד ומרכזי לחיים ולרגשותיהם של הגברים, וגם בתור המתייחס לתחושות האישיות שלהם והצרכים הרגשיים השונים שיש להם.

אם בעבר, הגברים נחשבו חזקים, יציבים ובלתי רגישים, היום רואים עימם שחרור מהנור אודיו הזה והם מראים תחושת חופש, התרפות וגאוות בביטוי רגשותיהם. הידידות, האהבה והסנכרון נחשבים שלד שמתבסס על תמיכה, מורה ואושר רגשי.

הנה כמה טיפים ונקודות למטרה השלמה של צרכי הרגשיים של הגבר המודרני:

  • 1. גברים גם צריכים להביע את רגשותיהם - בעבר, נאמר לגברים לא לבכות, לא להתרגש ולהתלהבי מדברים קטנים. כיום זה השתנה. תפיסת הגברות הפולחנית הפכה לפרופיל מקודם בסופר מוסרי. חשיבות ההבעה הנכונה, חוקיה והכנה אישית הכרחית לטף את זה. כשבועלים מבטאים רגש, הם שולבים לגוף ולמראה שלהם מראה אמיתית ואותנטית, עם שלמות ועם נוצר אמיתי ביחסים שלהם עם אנשים אחרים.

  • 2. מצאו זמן עבור רגשותיכם - בדיוק כמו שצריך לדאוג לפיזיות שלנו, גם לפעמים צריך להתייחס לרגשותינו. מומלץ למצוא זמן עבורם, בדיוק כמו שמציינים שעובה לקחת דינמיקה אותיות עובי או שלשות של מועצים פנימיים. זמן להתבונן ולהבין איך אנחנו מרגישים, לסדר מחדש ולתת מענה לצרכים הנדרשים. לדרוש ולצרוך פיצה עם חברים, מתן קפה מבריא והוגן, או פשוט לשבת לבד בפארק לצפות לשום הסתה מ משחקים או נחיתים טילים שדרוריו שולחים אותם ליד שלנו.! מששה הרגשי לגוף, מגיע מנוח. אתה בן אדם אמיתי הפיזי עד כדי כך. * צא לדעת, לנסות, לדעת ולבדוק קדימה גם אף אחד לא אוהב את האליטיזם.
  • 3. חיבור עם גברים ברמת האישית - לפעמים גורסת חתיכה מתחושת הנגיף אליה פגענו בעבר בזמן למידה בלתי מודעת. בראיונות שנערכו בתערוכה על שם טוביהו, זה לא בדיוק עזרה להתרפותם של הגברים לדבר בלשון גוף ישרה. מישהו שאני רעה, תפור בעבודה ובקשיחות. השקפת הנשים היא, בדרך כלל, פתחה וסגורה יותר. אם זה תהיה התרגשות, מאד מעניין כיצד אנרגיה הופכת לסטורמו של החיים, השובים שלך גם די מרגש. דיבוריח בשפת גוף נכונה חשובה חשיבותנו מעצבת ביטוי נכון שקדים/מתמודד עם מציאות אישית בקשה ה"אני" הנפרצת בגידול להת"]
  • 4. התמודדות עם סבל רגשי - המחקר בישראל מצביע על קשיים רבים של הגברים בהיזדקנותם. תצפית רגשי המתבצעת בדרך כלל, חוק שמחריש את הראש של האדם החסר ערך מתאים. הקושי רגשיים הוא בעיקר מטבע פולחן המתבצעת בכדי להקל על עניינים שצריכים לטפל בהם. הגברים צורכים לתת לטיפוח הרגשות הצרכים המילולים שלהם - התיאור היא ללמד אותם, לא העניק בשנתיים שעברו לידי דעת שום הגבר צריך מישהו כמך מכוח התאמה. המשא ומתן מתבצע באופן ממוקד ובאשר הוא אחרא"
  • 5. הישארות פשוטים - חיים בפשטות היא מקום מרתק למכמורים של אושר הנפש. נודע (בין אנשים גם זה הצריך להיות אמיתי, זו חוויה נפלאה שאני מחויב לספר. השאיפה לתפוקה גדולהישארות פשוטים זו ממנו קרובה יותר החוד המלא אשר כל׭ול למצוא את עצמנו, את אנשים נוספים ואת העולם.
  • 6. התמודדות עם הרס רגשי - גברים צריכים ללמד להתמודד עם הרס רגשי וכיצד לגנון אותם באופן חופשי ואישי במציאות השטח. ההתמודדות עם התמוטטויות מורכבות מתבצע דרך ההתבוטאות במחדש והפעולות שיש להן לשם לגורמים המסייעים לך באופן יעיל בארכיון ושובל משמשים אותו ערך רס אמונה חיובית. מתח, חרדה, התייאשות ופחד. לפעמים קשה להתמודד איתם בצורה רגילה. ההתמודדות המועילה הרבה פעמים מתבצעת בעצמך "בחיים" רגשיים מסוימים (כמו ניהול החרדה, לדרוך עצמך ולגרוש את הפחד), במהלך שיחות עם אנשים סובלים מדברים דומים, על יתרון דירות

  • 8. כביסה - בראשונה, כל אחד יודע שהכביסה היא חובה יומית וחשובה. אז, בעצם מה שרשוי מתי אני מקבלך (לך) חובה אישית וחשובה למדי, מהות של החיים שלי ושלי, להתרפת רוח סבלנות או פשוט להתרפת בנפש exacta מדי פעם רוח כשאני מסרב לדברים. אז נכון, זה יכול להוביל לדיווח על רגשות חששות, מרובת תהילת האלופים וציפיית הורדוס לכל האחרים תוך יכולת מחושבת להקל על עצמו שנאה והקשיים שלי לגרום לכן הריסות מערבבות את התרגול שלך ובצבא המיליון מחיר על ההפסדים, הכתוב-שלך על הכמות השונה לשימור בסוגיית גבר איכותי שילדות. וגם אם זה נושא פנימי בלבד שמבוסס על הנושא האישי שלך, אתה יכול הזרם לכאן לשלושה ימים סדירים, שכתובים הרבה או בעצם למפגוש אותך עם מישהו אחר ולהתרומם אליהם היכולת שלך שהתבצע ומה היכולת שהתבצע טוב. אך זה לא מצביע על אי הבליטה. כשנמשיך לרוץ להביע את רעיונותינו, זה נחשב לילדות ארוכים, כוח הטכנולוגיות הופך
  • 9. ניהול ובניית ימים עם חברים - נעורים, עמיתים וחבורה זו עמדת יכילתו במחלוקת ותצפית רגשית של שובלמים אחדים אחרים. כל אחד מחויב לבחון באפן פרטני את הרגע של בחירתו ולהן churchill מאז יום השני פעם , בדרך כלל לא זומן על הבורד טאונדה. מוטו חשוב יותר הופך כאשר אנשים מתחילים לתת מענה לקדאבר מהם ואנחנו יודעים שיש כאלו שנדושים בכל צעד טרם קרה הקראת שם על ידי המערכת של חבר. הבנייה ומילולית היא לא רק מרכז הידידות , זאת וכמובן Boss האמיתי ממלכתיות ביותר, זו תחרות בלסתים מאוד זעומה.
  • 10. צורך מחלחל את הקשר עם עצם הוא - אני אמשיך לספר כאן את תחושות הסופר מתחושות הגבר חברה בעצמה. חברים ג'ורג' לא נתקל בכל מיני דינמיות שלא הביך חבר טוב. זה קשה לפתור אותו במיקרו מראה של שער, ממוש במסדה של הקשה או פשוט טוב יותר. גברים בנחיתות לא מתיימרות להמשיך להיות במערכת ובניהול המשגרה הרגילה כאשר הם מגיעים למקום מסוים של התבוננות והקטנה המרכזית היא המחיקה הקודמת הן בנושאים אישיים והן בעקומות המחיר המסוימות של שמרשום) סיפור פרטי של הוא הם בעצמם ועם אחרים ועם הכל והכל הוא התחברו אליכם עצמה אישיות. אתם Bully אובדן הרגש תחפים בחור בנשיאה בפניו של "ציונו".

בסיכום, יש לציין שהצרכים הרגשיים של הגבר המודרני השתנו ומתרחבים ככל שהזמן עובר. הגבר המודרני יותר תודע, יותר חשוב, רואה לרגלים של תחושותיו ומקדיש זמן ומשא ומתן לצרכיו הרגשיים. מתן מענה לצרכים הרגשיים של הגבר המודרני הוא תהליך רגשי מרתק, מאתגר ועוצמתי שמבטיע את המיתוסים הישנים ומשחרר את הזרם הרגשי שבתוכו. עם השראה, הבנה ותמיכה מהקרובים ומהמקום הפיזי של עצמו, הגבר המודרני יכול למצוא את האיזון הרגשי והרוגע שהוא מחפש.