1 דקות קריאה
עשי ואל תעשי: שליחת הודעות טקסט במערכת יחסים חדשה


שליחת הודעות טקסט הפכה לחלק בלתי נפרד מהכרויות מודרניות.
זוהי דרך קלה ונוחה לשמור על קשר עם בן הזוג החדש שלך ולשמור על השיחה.

 עם זאת, חשוב לדעת מה כדאי לעשות ומה בשום אופן לא מומלץ שתעשי כשאת שולחת הודעות טקסט במערכת יחסים חדשה כדי למנוע כל אי הבנה או חוסר תקשורת. 

הנה כמה טיפים שיעזרו לך לנווט בהודעות טקסט במערכת יחסים חדשה. 

1. האם להגיב בזמן? כאשר את במערכת יחסים חדשה, חשוב להגיב לטקסטים של בן הזוג שלך בזמן. זה מראה שאת מתעניינת ומושקעת במערכת היחסים. עם זאת, חשוב גם להציב גבולות ולא להרגיש לחץ להגיב מיד אם את עסוקה או לא במצב רוח לשלוח הודעות טקסט.

 2. לשמור על השיחה קלה ומהנה. בשלבים הראשונים של מערכת יחסים, חשוב לשמור על השיחה קלילה ומהנה. להימנע נושאים כבדים או רציניים שעלולים להפחיד את בן הזוג שלך. במקום זאת, התמקדי בלהכיר אחד את השני ולמצוא תחומי עניין משותפים. 

3. האם להשתמש באימוג'י ו-GIF. Emojis ו-GIFs ? הם יכולים להוסיף אלמנט מהנה ושובב לטקסטים שלך. הם יכולים גם לעזור להעביר את הרגשות ואת גוון הקול שלך, דבר שיכול להיות קשה לעשות באמצעות טקסט בלבד. 

4. האם לשאול שאלות? שאילת שאלות היא דרך מצוינת להמשיך את השיחה ולהראות את התעניינותך בשותף שלך. עם זאת, הקפדי לשאול שאלות פתוחות המאפשרות לבן הזוג שלך לשתף יותר על עצמו.

אל תעשי:
1. אל תגזימי. אמנם חשוב להגיב בזמן, אבל חשוב גם לא להגזים. הפצצת בן הזוג בטקסטים יכולה להיראות כנזקקת או נואשת. תני לשותף שלך מקום וזמן להגיב לפני שליחת הודעת טקסט נוספת.

2. אל תשתמשי בהודעות טקסט כתחליף לשיחה אמיתית. שליחת הודעות טקסט היא דרך מצוינת לשמור על קשר, אבל זה לא אמור להוות תחליף לשיחה אמיתית. הקפדי לנהל גם שיחות פנים אל פנים עם בן הזוג שלך כדי לבנות קשר עמוק יותר.

3. אל תשתמשי בהודעות טקסט כדי לשחק משחקים. לשחק משחקים או לנסות לתמרן את בן הזוג שלך באמצעות טקסט זה אף פעם לא רעיון טוב. תהיי כנה וישירה בתקשורת שלך כדי למנוע אי הבנות.

4. אל תשלחי טקסטים לא הולמים. שליחת טקסטים לא הולמים או מפורשים לעולם לא יכולה להיות דבר טוב , במיוחד במערכת יחסים חדשה. כבדו את הגבולות של בן הזוג ושלחו רק הודעות טקסט שתרגישי בנוח אם יראו לאחרים.

לסיכום, 

שליחת הודעות טקסט יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על קשר במערכת יחסים חדשה, אבל חשוב לדעת מה כדאי לשלוח ומה ממש לא מומלץ.
תגיבי בזמן, שמרי על השיחה קלה ומהנה, השתמשו באימוג'י ו-GIF ושאלי שאלות.
אל תגזימי, אל תשתמשי בהודעות טקסט כתחליף לשיחה אמיתית, אל תשחקי משחקים ואל תשלחי טקסטים לא הולמים.

עקבי אחר הטיפים הבאים כדי לבנות מערכת יחסים חזקה ובריאה באמצעות הודעות טקסט.