עשה ואל תעשה בשיווק


שיווק ברשתות החברתיות 

טיפים לבעלי עסקים, שרוצים שיראו אותם בפייסבוק.

כללי אצבע פשוטים לניהול תהליכי השיווק בפייסבוק, 

באמצעותם תוכלו לחשוף את העסק שלכם לכמות גדולה יותר של לקוחות, 

בצורה אפקטיבית ויעילה הרבה יותר.

תספרו יותר תפרסמו פחות 

בעידן של היום אנשים מוצפים במסרים שיווקים.

יש לך 2 שניות כבעל עסק ללכוד את תשומת הלב של הגולש 

משימה כמעט בלתי אפשרית אם תשתמש במסרים שיווקים 

יש פתרון אחר, השימוש בסטוריטלינג -סיפורים שמעברים מסר 

הם לא חייבים להיות ארוכים 

אבל הם מניעים לפעולה ונותנים ערך ללקוח שלך ומייצרים עבורו חוויה 

אפשר להעביר מסר סיפורי גם ב 6 מילים 

זאת המומחיות שלי .

תוכן מעניין מביא את בעצמו את הגולשים 

ברשת החברתית תוכן ויראלי פועל כמו וירוס – הוא עובר במהירות אש מאחד לשני, מדבק ומעביר את החדשות הלאה. ברוב המקרים בקשות כמו "לחצו על הלייק" או "שתפו אותנו בבקשה" לא ממש  עוזרות, 

הן גורמות לעסק שלכם או לכם מראה פתטי במקצת, שתדלני, ומתחנן.

 במקום לבקש מהלקוחות, גרמו להם לעשות את הפעולה שאתם רוצים שהם יעשו. כיצד עושים זאת?

על ידי תוכן רלוונטי, מעניין וויראלי, בין אם זה בעמוד פייסבוק עסקי ובין אם זה בפייסבוק אישי.

הנעה לפעולה

יש הבדל גדול בין בקשה להנעה לפעולה. 

ההנעה לפעולה היא אחת מאבני היסוד של שיווק ופרסום נכונים, ברשת החברתית.  

לרשת החברתית יש כוח הנעה גדול מאוד במציאות. 

הנעה לפעולה יכולה להיעשות באמצעות הובלה מושכלת של הגולש מנקודה לנקודה. 

כדי ללמוד את אמנות ההנעה לפעולה נדרש ידע רב, אך אתם מוזמנים להתחיל בקטן ולהתנסות בעצמכם, ולראות אילו סוגי הנעה לפעולה עובדים יותר ואילו סוגים מוצאים את עצמם כיעילים פחות על גבי הרשת החברתית.

נצלו את הרשת החברתית

בפייסבוק אתם יכולים להיות אינטראקטיביים עם הגולשים שלכם. 

נגמרו הימים של הפרסום החד צדדי, בו המפרסם מפרסם והלקוח מתבונן ושותק.

היום בעידן הרשת החברתית כל אחד רוצה להרגיש שייך ואהוב, 

שמתייחסים אליו, שרואים אותו ושלקול שלו יש חשיבות. 

השתמשו בשפע הכלים שהפייסבוק מעמיד לרשותכם – 

צרו סקרים, תחרויות, קופונים, אלבומי תמונות וצרו קשר ישיר עם הלקוחות שלכם